czwartek, 25 lutego 2016

Zakup materiałów

Wczoraj przyszła do mnie paczka z zakupionymi przez internet materiałami.
Przymierzam się do szycia ale najpierw musiałam nabyć kilka tkanin.
To będą moje początki szycia więc nie szukałam drogich materiałów aby nie było szkoda wyrzucać nieudane uszytki.
Znalazłam ofertę z materiałami na kg i oto przyszedł do mnie ten pakunek.



Zawiera tkaninę dresową w kwiaty, dzianinę białą, tkaninę bawełnianą szarą, tkaninę bawełnianą czerwoną elastyczną po szerokości i długości, tkaninę dresową zieloną i tkaninę bawełnianą elastyczną różową.
Z dresówki zielonej planuję uszyć sportową spódnicę i spodnie sportowe do kolan.
Z dresówki w kwiaty bluzę sportową - ale połączę z szarym kolorem.
Z bawełny czerwonej i różowej - bluzki dla córeczki.
Osobno kupiłam różowy sztruks w cienki prążek na sukienki dla córuni i tkaninę bawełniana na sukienkę.


Trochę szycia przed mną.... Na razie przeglądam szyciowe blogi szukając inspiracji i rad.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz