czwartek, 18 lutego 2016

Podgrzewacz do butelek Chicco Digital opinia

opinia chicco
Gdy zaczynałam karmić mlekiem modyfikowanym podgrzewanie wody, sprawdzanie temperatury stało się bardzo uciążliwe. Zaczęłam zastanawiać się nad kupnem podgrzewacz do butelek.
Mamy przecież XXI wiek i trzeba sobie życie ułatwiać, po to są dostępne na rynku urządzenia aby zastąpiły garnuszek z wodą :-)

Szukałam opinii o najbardziej popularnych i dostępnych na rynku podgrzewaczach. Nie byłam zdecydowana, który model wybrać.
Przy wyborze kierowałam się następującymi kryteriami:
- ceną
- szybkością podgrzania butelki z wodą !
- możliwością podgrzewania słoiczków
- możliwością ustalenia jak najbardziej właściwej temperatury
- możliwością stosowania butelek różnych firm

Wiele urządzeń podgrzewało zbyt długo, albo nie można było ustawić temperatury.
W końcu miałam dwóch faworytów: Chicco digital i elektryczny firmy BO.
O tym drugim znalazłam niepochlebne opinie, że jakość wykonania słaba, psuje się itp... i zdecydowałam się na Chicco.
1. długość podgrzewania:
Aby pogrzać wodę wybieram pojemność butelki:  150 ml, 250 ml, 330 ml lub słoiczek
a następnie temperaturę początkową: pokojowa, z lodówki, z zamrażarki
od wybranej opcji zależy czas podgrzania.

Używam butelki firmy Canpol- przy ustawieniu poj. 250 ml i temp. pokojowej wody, czas podgrzania wynosi 4 min.
Niestety po tym czasie woda jest zimna! Może gdybym stosowała butelki chicco to byłaby podgrzana.
Wybrałam więc opcję but. 330 ml i wodę z lodówki - czas 8 min !. i dopiero wtedy woda jest w miarę ciepła!
Pierwsze wielkie rozczarowanie!!! Jak dla mnie za długo.
2. niepraktyczne
Aby podgrzać wodę w butelce do urządzenia należy wlać wodę 20 ml, 40 lub 60 ml w zależności od pojemności butelki.
I tutaj problem- jak zmierzyć 20 ml /tyle potrzeba do butelki o poj. 250 ml/. Producent nie dołączył żadnej miarki!  Radzi by korzystać z miarki na butelce, niestety na żadnej nie mam 20 ml.
Po drugie to jest taka mała ilość wody, iż wiele razy zdarzyło się że wyparowała w trakcie podgrzewania.
3. Podgrzewanie słoiczków.
Jest tylko opcja dla słoiczka o poj. 80 ml., niestety dziecko 9 miesięczne zjada już większe obiady.
Tak więc przy opcji słoiczek temp. pokojowa czas podgrzania 7 min - obiadek zimy, po ponownym uruchomieniu- ponownie za zimny.

opinia chicco digitalchicco digital

Podsumowanie:
- podgrzewacz stoi i z niego nie korzystam, pieniądze wydane w błoto...
Może przyda się podczas wyjazdu wakacyjnego.
Rada dla innych matek:
- w butelce szklanej po soku (1l) mam zawsze przegotowana zimną wodę. Gdy muszę zrobić mleko,wlewam do butelki 210 ml, wkładam do mikrofali moc 800 W, czas 40 s i woda ma zawsze idealną taką sama temperaturę. Wsypuję odmierzona porcję mleka, mieszam i podaję córci :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz