wtorek, 2 lutego 2016

Rozwój niemowlaka

Jak każdy rodzic obserwuję i porównuję jak rozwija się moje dziecko w porównaniu z rówieśnikami. Gdy zauważymy, że nasze maleństwo np. jeszcze nie siada a dziecko koleżanki już ma to opanowane, zaczyna nas ogarniać niepokój. Zaczynamy szukać w internecie porad, przeszukiwać fora i zastanawiamy się czy wszystko robimy dobrze.

Też tak mam :-) Jestem jednak świadoma, że każde dziecko jest inne !!! Drogie mamy pamiętajcie o tym. Dzieci maja przecież nasze geny i czasem warto porozmawiać z rodzicami i zapytać jak to było z nami...
Ja już wiem, że moja córeczka fizycznie rozwija się za tatusiem, któremu pierwszy ząbek wyrósł jak miał 7  miesięcy, samodzielnie siedział w 8 miesiącu. Dlatego przestałam się denerwować, ze córeczka nie żąbkuje, czy też jeszcze nie siedzi.
Dzisiaj jestem przeszczęśliwa, gdyż zaczęła raczkować, a raczej nazwałabym to pełzaniem. Myślę, że kwestia czasu kiedy zacznie naprawdę raczkować i zwiedzać dom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz